<xmp> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7457634820015561536\x26blogName\x3dBehind+the+Scene+of+My+Life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://chingzz-daily.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3din\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://chingzz-daily.blogspot.com/\x26vt\x3d-3169458302945196764', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>
Welcome

I've already left this blog but I will be happy if you still take a look on my old fan fiction :D

The Princess
Add your profile goes here.
Hi and Hello!
Let me introduce my name then~ Ching Ching is speakin' here! Scream out loud and be ready for the rockin' blog YEAH! This is the second blog I got here, the first is on LiveJournal, and I used that as my fan fiction park ♥♥ I'm Chinese who live in country named Indonesia, so I usually speak in Bahasa. I love lurking around at SOOMPI, check the request thread and help them all that had a problem about NG and GASOO poster. And by the way, I had a Tumblr. I use that page as my poster and banner gallery. So please welcome then~ I'll be glad to know that someone has visited it. I would to tell about my emptiness, problems and experiences on here.. So, just shut up and listen then! *LMFAO*.

Links
Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here Link Here

Archives
September 2009
Oktober 2009
November 2009

Layout ©

ME. kynzgerl
CODES. manikka
BRUSHES. 1 2
IMAGES. 1 2
The 2 paper heart: moargh.de
SOURCE. BLOGGER BLOGSKINS IMAGESHACK
Minggu, 20 September 2009


Kali ini gw bener'' telat nulis deh...
Soal gw udah pengen nulis tentang ini dari minggu kemaren tapi males melulu...

Ini soal leadernya 2PM...Park Jae Bum....
Gw ini emang bukan HOTTESTS (2PM fans),tapi gw suka aja lagu''nya 2PM..kayak Again&Again terus Only U gituan..
Lagian walaupun gw suka 2PMnya,paling gw suka sama membernya yang namanya Jun Su itu...

Minggu kemaren atau 2 minggu yang lalu tepatnya,gw baca soal keluarnya Jae Bum dari 2PM...
Pertamanya siyh kerasanya biasa aja,tapi pas dipikir'' ulang ternyata gw merasa kehilangan juga...soal sebelum gw tau yang namanya Jun Su itu,gw cuma kenalnya ama mukanya Jae Bum,walaupun ga tau namanya siapa,tapi yang penting taulah mukanya...

Kalo dipikir'' Jae Bum itu sebenernya ga salah kali yah...
Banyak orang yang bilang kalo dulu dia pernah ngejek'' Korea lewat account Twitternya...
Gw bilang dalem hati,"tapi kan itu dulu,sebelum dia debut...mana tau dia kalau sekarang bakalan jadi artis?"
Orang'' itu bener'' ada'' aja deh...
Kalo orang terkenal kayak Jae Bum gitu buat kesalahan,walaupun sekecil apapun,pasti aja diungkit''...
Padahal kalau seandainya si Jae Bum bukan artis,pasti orang juga ga bakalan ngukit'' kesalahannya itu..

Maka dari itu gw pengen semua orang bisa nerima Jae Bum lagi...

JAE BUM OPPA PLEASE COMEBACK.....

Label: